1 Ocak 2026 – 30 Haziran 2026 Tarihleri Arasında Yurtiçi ve Yurtdışı Gelir Vergisinden İstisna Harcırah Tutarları

1 Ocak 2026 – 30 Haziran 2026 tarihleri arasında gelir vergisinden istisna yurtiçi ve yurtdışı harcırah tutarları, bu Sirkülerin konusunu oluşturmaktadır.
2026 yılında Bütçe Kanununa göre yurtiçi harcırah tutarları bir önceki yıla göre artmış, maaş katsayıları Ocak ayında değiştiği için maaş dilim tutarları da değişmiştir.
Yurtdışı harcırahlarına ilişkin olarak 31 Ocak 2026 tarihli ve 33154 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan 10928 sayılı “Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’ne Yapılacak Yolculuklarda Verilecek Gündeliklere Dair Karar ile Yurtdışı Gündeliklerine Dair Karar”da 1 Ocak 2026 tarihinden itibaren yurtdışında uygulanacak harcırah tutarlarına ilişkin belirleme yapılmıştır. Buna göre 1 Ocak 2026 – 30 Haziran 2026 döneminde geçerli memur aylık katsayısı, taban aylık katsayısı ve yan ödeme katsayısı değiştiğinden, yurt içi ve yurt dışına gelir vergisinden istisna harcırah tutarlarına göre maaş dilim tutarları değişmiştir.
spot_img

Diğer Yazılar

Kamu İhalelerine Girebilmek İçin Kesinleşmiş Sosyal Güvenlik Borcu Sınırı 50.000 TL’...

1- Kamu İhale mevzuatına göre, ihalelere katılabilmek için Sosyal Güvenlik Kurumundan “Borcu Yoktur” yazısı alınması gerekmektedir. Kamu ihalelerine katılan isteklilerin,...
Devamını Oku
24 Haziran 2026 saylı ve 7587 sayılı Kanunla Vergi Usul Kanununun 107/A maddesinde yapılan değişiklikle tebliğ yapılacak kimselerden aşağıda sayılanlara...
6102 sayılı Türk Ticaret Kanununun 376 ncı Maddesinin Uygulanmasına İlişkin Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğin kur farklarından doğan zararlara ilişkin...